Returnering og ombytning

RETURNERING

Hos Happyhot har du 100 dages returret. Vi bestræber os på at yde den bedst mulige service, men er fristen overskredet, kan vi desværre ikke tilbyde at tilbagebetale penge eller ombytte. 

 

Ønsker du at returnere varen og få pengene tilbage, opkræver vi et gebyr på DKK 45,- som modregnes beløbet der bliver tilbagebetalt. Returbeløbet tilbagebetales via samme betalingsform, som der blev benyttet, da købet blev foretaget. Pengene refunderes indenfor 5 bankdage.

 

Varer der skal returneres, skal altid sendes i original og ubeskadiget emballage. Varen må selvfølgelig gerne være prøvet på, men skal leveres retur ubrugt. 

 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord godt prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Men du må ikke tage den i egentlig brug, hvis du ønsker hele beløbet refunderet.

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.

 

Happyhots originale emballage må ikke benyttes som ydre emballage ved forsendelse.

 

 

 

OMBYTNING

Ved ombytning skal den nye vare eller størrelse altid genbestilles på vores website. Du får tilbagebetalt beløbet for den vare, der bliver sendt retur til ombytning via den betalingsform, der er anvendt ved købet. Der er selvfølgelig gratis fragt.

 

 

 

RETURSEDDEL TIL HAPPYHOT

Bemærk: Dit nye ordrenummer skal skrives på retursedlen. 

Bemærk: Dit gamle ordrenummer skal også skrives på retursedlen. Retursedlen finder du herunder.

 

https://return.shipmondo.com/happyhot-retur

 

Dit ordrenummer finder du i den ordrebekræftelse, der blev sendt til din e-mail umiddelbart efter dit køb. 

 

Kan du ikke finde ordrenummeret i din indbakke, noterer du det navn og telefonnummer, der blev brugt ved købet, på retursedlen. Når vi får disse informationer, skal vi nok finde købet i vores systemer.

 

 

 

REKLAMATION

Når du handler hos Happyhot, har du 24 måneders reklamationsret som gældende i købeloven. Det betyder, at du - afhængigt af den konkrete situation -enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen. Reklamationsfristen på de 24 måneder regnes fra den dag, hvor varen er modtaget.

 

Ved en reklamation bedes du om at kunne fremvise et købsbevis eller en ordrebekræftelse.

 

Vi betaler fragten for returneringen af den defekte vare. 

 

Garantien inkluderer ikke nedenstående reklamationsgrundlag:

 

·      Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

·      Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

 

Når en vare skal returneres, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Jo mere specifik du er, desto bedre kan vi forebygge fejlen fremadrettet og hjælpe dig.

 

Du er altid velkommen til at kontakte Happyhots kundeservice:

mail@happyhot.dk

Tlf.: +45 88710711

 

Find PostNords nærmeste pakke shop her:

https://www.postnord.dk/varktojer/find-os

 

 

Find reklamationsseddel her:

https://return.shipmondo.com/happyhot-retur

 

 

Bemærk:  Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage til os i forsvarlig emballage. Husk desuden at få en kvittering for afsendelse.