Happyhot er danskejet og beliggende i Midtjylland. Virksomheden blev startet i 2012 og dengang var fokus på at sælge såler med elvarme. De blev hurtigt en stor succes, og vi har derefter udviklet en lang række fantastiske batteridrevne varmeprodukter. Vi er i konstant udvikling og har et stærkt fokus på, at vores produkter skal være blandt de allerbedste indenfor beklædning med elvarme. Hos Happyhot er vi selv friluftsmennesker, og vi kender derfor af egen erfaring til generne ved at fryse, når man er udenfor i efterårs- og vintermånederne. Det er denne erfaring vi trækker på, når vi konstant udvikler og forbedrer vores varmeprodukter.
Happyhots produkter kombinerer funktionalitet i særklasse med ufravigelig kvalitet og et skarpt øje for tidssvarende design. Og det er netop kombinationen af funktionalitet, kvalitet og design der gør, at jægere, ryttere, golfspillere, cykelryttere, lystfiskere og mange andre vælger Happyhot som pålidelig følgesvend, når de bevæger sig ud i naturen.
Der er en del lavprismærker, der ikke holder hvad de lover, når det kommer til funktionaliteten af varmelegemerne. Vi er en af få danske spillere, og vores produkter matcher de bedste med hensyn til at holde på og fordele varmen. Men det der virkelig adskiller os fra vores konkurrenter, er tekstilernes kvalitet og tøjets design. Mange andre mærker har et standardiseret design, der er dårligt tilpasset kroppen. For os er det et must, at vores tøj er så lækkert designet, at man ikke har lyst til at tage det af, når man kommer ind fra naturen.
Teknologien bag produkterne bliver stadig bedre, og vi har et skarpt øje for teknologi og funktionalitet. Men det må aldrig ske på bekostning af behagelighed og design. Vores produkter skal være super lækre at have på. Tekstilerne er bløde og af rigtig god kvalitet, og vi gør meget ud af, at varmeelementerne ikke kan mærkes igennem tøjet. Og så skal vores produkter naturligvis kunne holde til at blive vasket mange gange på skånevask.
Den samme grundige tilgang har vi, når det kommer til mode og æstetik. Hvor mange mærker rent designmæssigt har et meget lidt forfinet udtryk, er vores produkter absolut stilrene. Produkterne skal være så flotte, at man på ingen måde har behov for at skifte tøj, hvis man skal en tur ind til byen efter at have dyrket friluftslivet. Der er produkter specielt tilpasset både mænd og kvinder, og der er masser af lækre detaljer som cognacfarvet læder, todelte lynlåse og ekstra lommer. Og så er det ret vigtigt, at betjeningsknapperne er skjult. For tøjet skal ikke skrige af varmebeklædning. Det skal ligne ”almindeligt” lækkert tøj.
”For os er det et must, at vores tøj er så lækkert designet, at man ikke har lyst til at tage det af, når man kommer ind fra naturen.”
Vinteren er naturligvis højsæson for vores produkter. Men varmeprodukterne har bestemt ikke udelukkende relevans i de kolde måneder. Forstil dig at du sidder på terrassen med et glas vin en sommeraften, mens mørket falder på, og køligheden begynder at krybe ind. Der er vores veste et godt alternativ til et tæppe eller en jakke. De kan forlænge en hyggelig aften udendørs med adskillige timer. Vi ser, at mange af vores kunder anvender produkterne på den måde.
På samme måde er anvendelsen heller ikke begrænset til fritidstøj eller udendørsbrug. Vi har mange håndværkere blandt vores kunder for hvem vores tøj er en væsentlig forudsætning for, at de kan udføre deres arbejde udendørs i al slags vejr. Og så ser vi også, at kunderne bruger produkterne som et ekstra varmende lag på et koldt kontor eller derhjemme. Specielt mænd har måske en fordom om, at man selv bør kunne holde varmen, uanset hvor koldt det er. Men når de først har oplevet, hvor meget værdi produkterne giver i rigtig mange situationer, og hvor meget mere behagelige de gør livet, vil de ikke undvære dem. Vores mission er, at produkterne skal forøge vores kunders velvære og livskvalitet i mange livssituationer.
”Når man først har oplevet, hvor meget værdi produkterne giver i rigtig mange situationer, og hvor meget mere behagelige de gør livet, vil man ikke undvære dem. Vores mission er, at produkterne skal forøge vores kunders velvære og livskvalitet i mange livssituationer”.